مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-17اجتماعي

روستای گشمی جاسک در حسرت جاده


روستای گشمی در بخش لیردف شهرستان جاسک با وجود گذشت 10 سال از سیل ویرانگر که جاده روستا را نابود کرد، با نبود راه روستایی مناسب مواجهند.

- اسماعیل خانقاهی دهیار روستای گشمی بخش لیردف صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لیردف اظهار کرد: شغل اصلی مردم روستا صید و صیادی است و مشکل روستا گشمی جاده خاکی آن است که سال ها است در تلاش برای آسفالت آن هستیم اما مسؤولان پاسخ درستی به ما نمی دهند.

وی افزود: این جاده مسیر تردد و گذر مردم و صیادان روستاهای اطراف نیز هست و سال های اخیر با وجود سیل وضعیت جاده از قبل هم بدتر شده است و نداشتن جاده باعث شده تعدادی از دانش آموزان روستا بخاطر عدم تردد سرویس، ترک تحصیل کنند.

دهیار روستای گمشی یادآور شد: شرایط جاده باعث ترک تحصیل دختران روستا نیز شده است و همین موضوع سبب شده که سرویس های مدارس تمایلی برای آمدن روستا نشان ندهند.

خانقاهی در ادامه عنوان کرد: حمل و نقل بار به روستا هم بخاطر همین جاده با هزینه مضاعف همراه شده و اگر تصادف یا بیماری نیاز به آمبولانس داشته باشد با این وضعیت مسیر ارتباطی امداد رسانی به راحتی میسر نخواهد بود و لذا از مسئولان ذی ربط در این زمینه درخواست داریم نسبت رفع مشکل روستای گشمی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای گشمی جاسک در حسرت جاده

روستای گشمی جاسک در حسرت جاده