مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-17سياسي

اتصال فارس به دریا سفارش بر زمین مانده رهبر انقلاب


نماینده مردم شریف شهرستان های سپیدان و بیضا اتصال فارس به دریا را از موضوعات و نکاتی برشمرد که که در دو دولت گذشته مطرح شده است و ضمن تاکید رهبر معظم بر این موضوع هنوز به صورت نهایی عملیاتی نشده است.

- محسن علی زاده در گفتگو با فارس با بیان اینکه اتصال فارس به دریای خلیج فارس از نکاتی است که انتظار داریم در دولت سیزدهم انجام شود، افزود: قطعا این مهم به عنوان یک آرزوی دیرینه مردم استان است.

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه استان هایی که مسیرشان از دریا به نسبت به فارس دور تر است توانسته اند در سال های گذشته به دریا متصل شوند ادامه داد: اما متاسفانه فارس از این مهم محروم مانده و به فارس از مطالبات اصلی مسئولان استان به شمار می رود که باید در دولت سیزدهم عملیاتی شود افزود: هرچند که استان فارس از گذشته تاکنون به عنوان یک استان در بخش کشاورزی می شناسند اما این استان نتوانسته بهره چندانی از کشاورزی ببرد.

نماینده مردم شریف شهرستان های سپیدان و بیضا در ادامه گفت: اگرچه کشاورزان استان برای تولید محصولات آب ها را از عمق 400 متری استخراج می کنند اما فرآوری نکردن محصولات باعث شده تا محصولات تولید شده فارس به دیگر استان ها انتقال و ایجاد ارزش افزوده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال فارس به دریا سفارش بر زمین مانده رهبر انقلاب

اتصال فارس به دریا سفارش بر زمین مانده رهبر انقلاب