مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:302021-10-17سياسي

شهردار 17 شهر چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتخاب شهردار در 17 شهر تعیین تکلیف شده و وضعیت 20 شهر دیگر استان در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید نظری، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار شهرکرد با بیان اینکه انتخاب شهردار در 17 شهر تعیین تکلیف شد،گفت: وضعیت 20 شهر دیگر استان در دست بررسی است که یا در حال طی کردن مراحل قانونی هستند و یا شرایط احراز تصدی شهرداری را ندارند.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه هنر مدیران این است که با همه مشکلاتی که وجود دارد اوضاع را بهبود ببخشند، افزود: رفع مشکلات در سیل سال 98 و زلزله دو هفته گذشته نشان دهنده همدلی و تعاون مدیران با مردم است، هرچند این فعالیت ها در شان مردم استان نیست.

وی ادامه داد: در سال های 92 تا 1400 از سه هزار و 442 پروژه با اعتبار 5هزار و 30میلیارد تومان بهره برداری شد.

نظری بیان کرد: جدای از این، سه پروژه اقتصاد مقاومتی، پروژه های آب رسانی و پروژه های جهش تولید با 2هزار و 264میلیارد تومان از جمله اقداماتی است که با وجود تحریم ها و مشکلات انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه شهردار باید ورودی ها و خروجی های شهر را در دستور کار قرار دهد و پیگیر مجوزات لازم باشد، گفت: در حال حاضر درآمدزایی در شهرداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار 17 شهر چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شد

شهردار 17 شهر چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شد