مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-17سياسي

ضرورت تشکیل هیات های اندیشه ورز در وزارت ارشاد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه گفت: به منظور استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و فعالان فرهنگی ضروری است حوزه های تخصصی نسبت به راه اندازی هیات های اندیشه ورز اقدام کنند.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه گفت: به منظور استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و فعالان فرهنگی ضروری است حوزه های تخصصی نسبت به راه اندازی هیات های اندیشه ورز اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دستور جلسه معارفه مدیران جدید و قدردانی از مدیران پیشین و بیان اخبار و ارائه گزارشی از مهم ترین عناوین فرهنگی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه با ارائه گزارشی از سفر به استان فارس گفت: در جریان این سفر مبلغ 200 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تالار مرکزی شیراز در مدت سه سال اختصاص پیدا کرد و همچنین مقرر شد با موافقت رییس محترم جمهور نسبت به تاسیس مرکز حافظ پژوهی اقدام شود.

او با اشاره به سفر قریب الوقوع استانی به اردبیل نیز خاطرنشان کرد: برای سفر اردبیل هم 200 میلیارد تومان برای تالار مرکزی این استان مدنظر قرار گرفته و در مجموع شش مصوبه از محل اعتبارات سفرهای استانی برای این استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل هیات های اندیشه ورز در وزارت ارشاد

ضرورت تشکیل هیات های اندیشه ورز در وزارت ارشاد