مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-17سياسي

شهردار رباط کریم تا پایان هفته انتخاب می شود


تلاش می کنیم تا پایان هفته نسبت به انتخاب شهردار به جمع بندی برسیم، ملاک ما فقط شایستگی است.

- معبودی سخنگوی شورای شهر رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رابطه با انتخاب شهردار اظهار کرد: پروسه بررسی و انتخاب شهردار در شهرستان رباط کریم در حال انجام است و سعی می کنیم در این هفته به جمع بندی نهایی برسیم.

وی افزود : تاکنون بیش از 10 نفر برای تکیه بر کرسی شهرداری رباط کریم اعلام آمادگی کرده اند و احتمالاً طی امروز و فردا چند نفر دیگر نیز به این لیست اضافه خواهد شد.

معبودی با اشاره به عدم تأیید نفر اول انتخابی شهرداری تأکید کرد: اراده همه اعضای شورای شهر بر این است که هرچه زودتر شهردار انتخاب شود و ملاک ما در انتخاب شهردار فقط شایسته سالاری است و روی هیچ گزینه ای تعصب خاصی نداریم.

سخنگوی شورای شهر رباط کریم با توجه به شایعات منتشرشده در فضای مجازی و شکستن قندان در جلسه شورای شهر تصریح کرد: این اتفاق تقریباً بعد از اتمام جلسه صورت گرفته و نه به آن شدتی که رسانه های محلی منتشر کردند، یک بحث دوستانه بین اعضای شورای شهر بوده است که حل شد.

وی در پایان با توجه به درخواست رییس دادگستری رباط کریم مبنی بر اعلام اموال و دارایی ها اعضای شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر با یکی دو روز تأخیر اموال و دارایی های خود را به دادگستری اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رباط کریم تا پایان هفته انتخاب می شود

شهردار رباط کریم تا پایان هفته انتخاب می شود