مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-17اقتصادي

ضرورت تشکیل تعاونی برای مشاغل خانگی در قزوین


معاون اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تشکیل تعاونی و یا انجمن صنفی برای مشاغل خانگی در عرصه خیاطی تأکید کرد و گفت: - جهاد دانشگاهی پیشران های فعال که شرایط دریافت تسهیلات مشاغل خانگی دارند را به سازمان صمت معرفی کند.

وحید انتظاری طی جلسه ای که امروز 25 مهر در سالن اجتماعات اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه، آشنایی با مشکلات پیشران های مشاغل خانگی و هماهنگی با دستگاه های اجرایی مرتبط با خیاطی است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین به دریافت مجوز و معافیت مالیاتی مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: افراد فعال در حوزه مشاغل خانگی معاف از مالیات هستند اما باید اظهارنامه نامه مالیاتی پر کنند.

وی تشریح کرد: از سال 91 به بحث مشاغل خانگی توجه ویژه ای شده است و متقاضیان این دسته از مشاغل در 300 رشته فعالیت دارند، در راستای حمایت از این طرح دولت تفاهم نامه ای را با جهاد دانشگاهی تحت عنوان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی منعقد کرده که این طرح در سه بخش شناسایی مزیت های استان ، آموزش و ارتقا توانمندی های افراد و اتصال به بازار و ایجاد پیشران ها در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل تعاونی برای مشاغل خانگی در قزوین

ضرورت تشکیل تعاونی برای مشاغل خانگی در قزوین