مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-17پزشكي

زالی: سیر نزولی موالید در کشور از سال 95 تا کنون / جمعیت زنان سالمند؛ رو به افزایش


از سال 95 تا 1400 به طور متناوب هر سال میزان باروری و موالید سیر نزولی داشته و متاسفانه در طول نیم قرن گذشته پایین ترین نرخ موالید در سال 98 با 12 درصد کاهش گزارش شده است.

- از سال 95 تا 1400 به طور متناوب هر سال میزان باروری و موالید سیر نزولی داشته و متاسفانه در طول نیم قرن گذشته پایین ترین نرخ موالید در سال 98 با 12 درصد کاهش گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اشاره به خطراتی که سلامت زنان را تهدید می کند، به آمار و ارقام جمعیت سالمند کشور نیز پرداخت و گفت: جمعیت بانوان سالمند ایرانی در سال های اخیر رو به افزایش خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، آیین گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) ظهر امروز با حضور دکتر انسیه خزعلی - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، دکتر علیرضا زالی - رییس دانشگاه و دکتر سمیه اسماعیلی مشاور رییس دانشگاه در امور زنان و خانواده در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شد.

دکتر علیرضا زالی در این مراسم با تاکید بر لزوم بازنگری و ارتقای برنامه های سلامت زنان در ابعاد جسمی، روانی و اجتماعی، بیان کرد: نامگذاری هفته سلامت بانوان، به این معنا نیست که فقط در یک هفته این موضوع مهم تلقی می شود، بلکه سلامت افراد جامعه به ویژه بانوان که پایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: سیر نزولی موالید در کشور از سال 95 تا کنون / جمعیت زنان سالمند؛ رو به افزایش

زالی: سیر نزولی موالید در کشور از سال 95 تا کنون / جمعیت زنان سالمند؛ رو به افزایش