مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-17پزشكي

فرصت سازی از دل بحران کرونا برای بخش آسیب دیده گردشگری قم


استاندار قم با اشاره به این که تهدید کرونا بسیاری از فرصت ها را ازما گرفت گفت: می توان از دل بحران کرونا برای بخش آسیب دیده گردشگری فرصت سازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیاری از فرصت ها را از ما گرفت اما می توان از این تهدید و بحران فرصت سازی کرد ما در امر بیمارستان سازی از بحران کرونا استفاده و در افزایش زیرساخت های بیمارستانی هم برای استفاده از بیماران کرونایی و هم گردشگران سلامت استفاده کردیم.

سرمست با اشاره به ظرفیت های مهم بخش های گردشگری در قم عنوان کرد: بخش گردشگری در قم ظرفیت های بالایی دارد قم تنها یک شهر زائر پذیر نیست بلکه در قم ظرفیت های خوبی برای گردشگری تاریخی، علمی و سلامت و هم چنین طبیعی وجود دارد شاید بسیاری از قمی ها هم از این ظرفیت ها اطلاع نداشته باشند و برای دیگر استان ها هم شاید قم به یک شهر کویری شهرت داشته باشد.

وی با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته برای کاهش آسیب در بخش کرونا جوابگوی آسیب وارد شده به این بخش نیست بیان کرد: شاید در جذب اعتبارات و تسهیلات در زمینه گردشگری و بخش هایی که آسیب دیده در کشور رتبه خوبی داریم ولی این تسهیلات با توجه به حجم آسیبی که به بخش گردشگری و فعالان آن وارد است جوابگو نیست باید برای شرایط پسا کرونا خود را با تنوع پذیری در خدمات و نوآوری آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سازی از دل بحران کرونا برای بخش آسیب دیده گردشگری قم

فرصت سازی از دل بحران کرونا برای بخش آسیب دیده گردشگری قم