مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-17حوادث

توصیه های ایمنی آتش نشانی شیراز با شروع فصل سرما


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ضمن ارائه نکات ایمنی در نصب وراه اندازی وسایل گرمایشی، نسبت به رعایت توصیه های ایمنی تاکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ضمن ارائه نکات ایمنی در نصب وراه اندازی وسایل گرمایشی، نسبت به رعایت توصیه های ایمنی تاکید کرد.

محمدهادی قانع با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی مرتبط با وسایل گرمایشی با توجه به فرارسیدن فصل پاییز، گفت: با شروع فصل پاییز شهروندان باید برخی نکات ایمنی را رعایت کنند تا از وقوع حوادث و اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.

او افزود: در ابتدا با توجه به آغاز وزش بادهای موسمی در این فصل استحکام سازه های موقت در منازل و همه محیط های شهری باید افزایش یابد، سایبان های ایجاد شده احتمالی در فصل تابستان برای کولرها باید جمع آوری یا مستحکم شود و گلدان های گل قرار گرفته بر روی بالکن منازل یا مجموعه های اداری و تجاری باید برداشته شود، چرا که احتمال سقوط آنها بر اثر وزش باد وجود دارد.

قانع در خصوص افزایش مصرف گاز تاکید کرد: برودت هوا و افت دما باعث می شود که مصرف گاز افزایش یابد بنابراین با فرهنگ سازی مناسب، رعایت مسائل ایمنی و مصرف اصولی گاز شهری در صرفه جویی آن موثر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های ایمنی آتش نشانی شیراز با شروع فصل سرما

توصیه های ایمنی آتش نشانی شیراز با شروع فصل سرما