مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-17سياسي

مهمترین ابزار استکبار جهانی، مسئله اختلاف مذهبی است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که اختلاف افکنی بین شیعه و سنی یکی از اساسی ترین توطئه استکبار علیه مسلمانان است،گفت: بزرگ کردن محور اختلافات و کوچک کردن محور اشتراکات یکی از اساسی ترین توطئه استکبار علیه ملت های مسلمان است.

- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که اختلاف افکنی بین شیعه و سنی یکی از اساسی ترین توطئه استکبار علیه مسلمانان است،گفت: بزرگ کردن محور اختلافات و کوچک کردن محور اشتراکات یکی از اساسی ترین توطئه استکبار علیه ملت های مسلمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در جلسه هم اندیشی بزرگداشت هفته وحدت که در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، گفت: تنها راه نجات بشریت تمسک به سیره پیامبر خداست و امت اسلامی باید در مقابل آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی متحد شوند و در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه وحدت یک اصل قرآنی و پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) مهمترین نقطه ایجاد وحدت است خاطرنشان کرد: نقطه مقابل وحدت، پراکندگی، تفرقه و اختلاف است، لذا در قرآن مجید این دو مفهوم در کنار هم دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین ابزار استکبار جهانی، مسئله اختلاف مذهبی است

مهمترین ابزار استکبار جهانی، مسئله اختلاف مذهبی است