مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-17دانش

ستاری: تجاری سازی علوم انسانی در قالب توسعه صنایع خلاق و فرهنگی دنبال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح پیش از ظهر امرو یکشنبه 25 مهرماه از نمایشگاه فناوری های نرم، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق در واقع تجاری سازی حوزه علوم انسانی و در این حوزه ایران یک قدرت در دنیا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح پیش از ظهر امرو یکشنبه 25 مهرماه از نمایشگاه فناوری های نرم، صنایع فرهنگی و خلاق بازدید کردند.

در این نمایشگاه دستاورد های شرکت های خلاق و خانه های خلاق و نوآوری در حوزه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی به نمایش درآمد.

نمایشگاهی که در آن حدود 20 شرکت خلاق و 10 خانه خلاق و نوآوری از همدان، کاشان، اصفهان، تهران، سیستان و بلوچستان، تبریز و یزد دستاورد های خود را ارائه کردند.

در این نمایشگاه محصولاتی صنایع خلاق که تاثیر مستقیم در احیای میراث فرهنگی ما دارند نمایش داده شد.

محصولاتی گوناگونی از حوزه های فنار های نرم و نرم افزار و انیمیشن تا پوشاک سنتی و گردشگری وکسب وکار های دیجیتال صنایع دستی و بسته بندی خلاق.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: تجاری سازی علوم انسانی در قالب توسعه صنایع خلاق و فرهنگی دنبال می شود

ستاری: تجاری سازی علوم انسانی در قالب توسعه صنایع خلاق و فرهنگی دنبال می شود