مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-17سياسي

نیروی انتظامی محور تامین امنیت عمومی و اجتماعی در کشور است


وزیر کشور و جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی پایه تامین امنیت و نظم عمومی در کشور است؛ گفت: تامین امنیت پایدار در گرو هماهنگی همه دستگاههای ذیربط است و در این خصوص باید دستگاه ها برای رفع نیازمندی های ناجا هماهنگی .

- وزیر کشور و جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی پایه تامین امنیت و نظم عمومی در کشور است؛ گفت: تامین امنیت پایدار در گرو هماهنگی همه دستگاههای ذیربط است و در این خصوص باید دستگاه ها برای رفع نیازمندی های ناجا هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور نیروی انتظامی در حاشیه نشست فصلی فرماندهان، روسا و معاونان ناجا که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، گفت: هدف اصلی از برگزاری این نشست با حضور فرماندهان، روسا و معاونان ناجا، عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و تشکر از زحمات تمامی مسئولان، فرماندهان و سربازان جان برکف ناجا است.

وی با بیان اینکه مجموعه کارکنان پلیس، پاسداران نظم و امنیت در کشور هستند گفت: امنیت امروز را مدیون حضور این عزیزان هستیم و به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا، نیروی انتظامی از ستون های استوار امنیت در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی محور تامین امنیت عمومی و اجتماعی در کشور است

نیروی انتظامی محور تامین امنیت عمومی و اجتماعی در کشور است