مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-17دانش

انتخاب مجدد دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عنوان حامی کنگره جهانی یوسرن


معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از انتخاب این دانشگاه به عنوان حامی کنگره جهانی یوسرن برای دومین بار خبر داد.

- انتخاب مجدد دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عنوان حامی کنگره جهانی "یوسرن" ایسنا/خوزستان معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از انتخاب این دانشگاه به عنوان حامی کنگره جهانی یوسرن برای دومین بار خبر داد.

دکتر سارا مبارک بیان نمود: دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عنوان یکی از حامیان اصلی ششمین کنگره جهانی یوسرن که در کشور ترکیه برگزار خواهد شد، انتخاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار وبدا در آبادان، وی گفت: ششمین کنگره جهانی یوسرن در تاریخ 15 الی 22 آبان ماه مقارن با 6 الی 13 نوامبر به صورت مجازی برگزار خواهد شد و دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عنوان یکی از حامیان اصلی این کنگره میزبان دانشگاه ها، مراکز علمی، دانشمندان و پژوهشگران در سراسر دنیا خواهد بود.

دکتر مبارک افزود: شایان ذکر است، دانشگاه علوم پزشکی آبادان سال گذشته نیز یکی از حامیان و میزبانان اصلی پنجمین کنگره جهانی یوسرن بود و علاوه بر مراتب علمی، در این کنگره به طور ویژه ای به معرفی آبادان و تاریخچه شهرهای تحت پوشش در سطح جهانی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مجدد دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عنوان حامی کنگره جهانی یوسرن

انتخاب مجدد دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عنوان حامی کنگره جهانی یوسرن