مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-17اجتماعي

ایجاد خط 1570 برای رسیدگی به آسیب روحی دانش آموزان در استان سمنان


معاون پرورشی آموزش وپرورش استان سمنان از راه اندازی خط 1570 برای رسیدگی به آسیب روحی دانش آموزان استان خبر داد و گفت: پشتوانه و ضمانت اجرایی طرح قانون حمایت از کودکان و نوجوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر عرب خراسانی ظهر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش سمنان ضمن بیان اینکه 18 تا 24 مهر به نام هفته سلامت و بهداشت روان نامگذاری شده است، ابراز داشت: با توجه به نقش سلامت روان در شکل گیری آینده نوجوانان خط 1570 برای رسیدگی به آسیب روحی دانش آموزان راه اندازی شده است.

وی بابیان اینکه خودکشی، مصرف مواد مخدر، خشونت، بزهکاری، آزار و سو استفاده جسمی و جنسی و غیره از موادی که باید طرف مقابل حتماً با این خط تماس بگیرند، افزود: انتظار می رود این سامانه بتواند نقش مؤثر در راستای ارتقای سلامت روان دانش آموزان و خانواده ها داشته باشد.

معاون پرورشی آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه واکنش سریع در فوریت های روانی اجتماعی از اهداف این طرح مطرح شده است، ابراز داشت: تلاش شد تا این سامانه امکان دسترسی به مراکز مشاوره را تسهیل و بتوان این خدمات را با به روز شدن روش های جدید یکپارچه سازی کند.

عرب خراسانی بابیان اینکه پشتوانه و ضمانت اجرایی طرح قانون حمایت از کودکان و نوجوانان است، تصریح کرد: نظام مراقبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خط 1570 برای رسیدگی به آسیب روحی دانش آموزان در استان سمنان

ایجاد خط 1570 برای رسیدگی به آسیب روحی دانش آموزان در استان سمنان