مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-17اجتماعي

آروزی دیرینه دانشگاه زنجان دور یا نزدیک!؟


پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان در انتظار برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار و نظر کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق استان برای جابه جایی پست برق برای عملیاتی شدن است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه زنجان گفت: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان در انتظار برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار و نظر کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق استان برای جابه جایی پست برق برای عملیاتی شدن است.

محسن نجفیان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان، اظهار کرد: پرونده پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان از سالیان گذشته در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مطرح بود و مطالعات و طراحی این پروژه به گروه عمران دانشگاه زنجان واگذار شده بود که پس از ارائه طرح ها و بررسی در کمیته مطالعات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، یک طرح مورد قبول واقع شد.

وی در رابطه با اعتبار اختصاص یافته به پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان، افزود: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور نامه ای را در تاریخ 18 مهرماه خطاب به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان برای تهیه اسناد و تمهیدات لازم به منظور انجام فرایند برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار پروژه احداث تقاطع غیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آروزی دیرینه دانشگاه زنجان دور یا نزدیک!؟

آروزی دیرینه دانشگاه زنجان دور یا نزدیک!؟