مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-17اجتماعي

اختلاس میلیاردی بانکدار گلستانی/ 17 مدیر برای تخلفات زیارت دادگاه رفتند


 مدیرکل بازرسی گلستان از اختلاس میلیاردی دو کارمند بانک در استان خبرداد و گفت: پرونده 17 مدیر دستگاه های دولتی گلستان به دلیل ترک فعل در انجام وظایف در روستای زیارت در حال رسیدگی است.

- ، محمدتقی مشهدی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پرونده 17 مدیر دستگاه های دولتی گلستان به دلیل ترک فعل در انجام وظیفه قانونی خود در روستای زیارت گرگان در حال رسیدگی است.

مدیرکل بازرسی گلستان افزود: این افراد در دستگاه های دولتی از جمله آب منطقه ای، امور اراضی، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، بخشداری، فرمانداری مشغول به فعالیت بوده و در 15 سال اخیر به خاطر مسائلی از قبیل ساخت و ساز غیرمجاز، تصرف و تجاوز به اراضی ملی و رعایت نکردن حریم رودخانه ها پرونده تشکیل شده است.

وی همچنین با اشاره به شعار سال و تشکیل دفتر حمایت از سرمایه گذاری در استان، گفت: از ابتدای امسال، حدود 60 واحد صنعتی در استان مورد بازدید کارشناسان این اداره کل قرار گرفته و مشکل 14 طرح صنعتی برطرف شده است.

مشهدی بیان کرد: حدود هزار و 300 فقره گواهینامه آموزشی جعلی در دستگاه های دولتی کشف شده و گزارش تکمیلی آن اطلاع رسانی می شود.

اختلاس میلیاردی کارمندان بانک مدیرکل بازرسی گلستان در ادامه به یک فقره اختلاس در یکی از بانک های استان اشاره کرد و گفت: در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاس میلیاردی بانکدار گلستانی/ 17 مدیر برای تخلفات زیارت دادگاه رفتند

اختلاس میلیاردی بانکدار گلستانی/ 17 مدیر برای تخلفات زیارت دادگاه رفتند