مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-17سياسي

سلیمی: مجلس یازدهم مصوبه ای در مورد محرمانه بودن اموال مسئولان نداشته است


مجلس یازدهم مصوبه ای درباره محرمانه بودن اموال مسئولان نداشته است و این موارد مطرح شده شایعه و دروغی است که علیه مجلس ساخته اند.

- یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: مجلس یازدهم مصوبه ای درباره محرمانه بودن اموال مسئولان نداشته است و این موارد مطرح شده شایعه و دروغی است که علیه مجلس ساخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری گفت: مجلس یازدهم مصوبه ای درباره محرمانه بودن اموال مسئولان نداشته است، اما شایعه و دروغی علیه مجلس در این باره ساخته اند، این نشان می دهد اتاق عملیات علیه مجلس و دولت شکل گرفته است.

وی افزود: متاسفانه آقایان اتاق عملیانی را علیه دولت و مجلس ایجاد کرده که سیاستشان دروغ سازی و دغلبازی است، جالب آن است کسانی این دروغها را می سازند که خودشان خدای مسائل محرمانه بودند و قراردادهای محرمانه داشتند که از جمله آن می توان به قراردادهای نفتی، هواپیما، پالرمو و توتال و ده ها قرارداد محرمانه دیگر اشاره کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه باید افکار عمومی را جدی گرفت، گفت: مردم دقیق مسائل را درک می کنند و اسیر فضاسازی نمی شوند.

سلیمی با اشاره به روز عصای سفید ابراز امیدواری کرد که رسانه ها به این موضوع بپردازند و کارها برای نابینایان تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: مجلس یازدهم مصوبه ای در مورد محرمانه بودن اموال مسئولان نداشته است

سلیمی: مجلس یازدهم مصوبه ای در مورد محرمانه بودن اموال مسئولان نداشته است