مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-17سياسي

فرصت سرمایه گذاری در مسیر کسب مجوز از بین می رود


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: کسب مجوز کسب و کار، میدان مینی است که تولیدکنندگان باید از آن عبور کنند.

- ایسنا/زنجان رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: کسب مجوز کسب و کار، میدان مینی است که تولیدکنندگان باید از آن عبور کنند.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که در حوزه کسب و کارها به مردم آسیب زده، موضوع کسب مجوز است و یادآوری اینکه کسب مجوز برای تولید در کشور مانند ورود به میدان مین است، تصریح کرد: سخت گیری در این حوزه سبب منصرف شدن اغلب سرمایه گذاران می شود، زیرا در این مدت علاوه بر همه مشکلات، ارزش سرمایه آنان نیز کاهش می یابد.

وی با تاکید بر ضرورت کاسته شدن از حجم بروکراسی های اداری و رفع موانع تولید در سالی که مقام معظم رهبری بیش از هر زمانی به این موضوع توجه دارند، بیان کرد: بسیاری از تولیدکنندگان در مسیر کسب مجوزها فرصت سرمایه گذاری را نیز از دست می دهند.

این نماینده مجلس با یادآوری اینکه موضوع مجوزها یکی از گلوگاه های اصلی است که موانع بی شماری را برای تولید به وجود آورده است، به طوری که برای راه اندازی یک واحد تولیدی باید ده ها مجوز اخذ شود، ادامه داد: در همین راستا و در ماده یک، طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار، مجوزهای تاییدمحور و ثبت محور از یکدیگر تفکیک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سرمایه گذاری در مسیر کسب مجوز از بین می رود

فرصت سرمایه گذاری در مسیر کسب مجوز از بین می رود