مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-17سياسي

چرا برنامه های خانوادگی سیما مخاطب قبل را ندارند؟/ ما نجیب هستیم


مجری تلویزیون درباره دلیل بی اقبالی برنامه های خانوادگی تلویزیون بیان کرد که دلایل مختلفی باعث شده است اما این برنامه ها همچنان نجیب هستند.

- محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون که یکی دو روز در هفته برنامه سیمای خانواده را اجرا می کند درباره فضای برنامه های خانوادگی و اینکه چرا مثل قبل مخاطب ندارند، به خبرنگار مهر بیان کرد: مرجعیت اطلاع رسانی نسبت به گذشته تغییر کرده است، در گذشته مرجعیت فقط و فقط تلویزیون بود و اگر می خواستید درباره خیلی از مسائل آموزش ببینید از طراحی و دوخت لباس یا آشپزی یا بعضی مهارت های دیگر آموزش باید پای تلویزیون و همین برنامه های خانوادگی می نشستید.

وی ادامه داد: امروزه از فضاهای مختلفی می توان محتوا، آموزش و سرگرمی را دریافت کرد با این حال برنامه های خانوادگی هم همچنان مخاطب خود را دارند اما شاید تکثر رسانه ها باعث شده است هر کدام سهمی داشته باشند و به نوعی مخاطبشان تقسیم شود.

حسینیان با اشاره به برنامه سیمای خانواده عنوان کرد: من خودم این روزها در هفته یکی دو باری اجرای برنامه سیمای خانواده را دارم که بیش از 25 سال سابقه دارد و می توانم بگویم این برنامه هنوز نجیب ترین مدل انتقال پیام را دارد.

وی تصریح کرد: روی نجیب بودن تاکید دارم چون ممکن است آن تأثیرگذاری های سابق را نداشته باشد اما در مقابل آنچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برنامه های خانوادگی سیما مخاطب قبل را ندارند؟/ ما نجیب هستیم

چرا برنامه های خانوادگی سیما مخاطب قبل را ندارند؟/ ما نجیب هستیم