مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-17سياسي

همکاری 43 حامی خارجی برای کمک به ایتام


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 43 حامی بزرگوار خارج از کشور هم حمایت مادی و معنوی 219 نفر از ایتام را برعهده دارند.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح اکرام ایتام با هدف دستگیری از نیازمندان و با همکاری خیرین اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین استان زنجان در 6 ماهه اول سال جاری مطلوب ارزیابی شده است، اضافه کرد: این استان در طرح اکرام ایتام از نظر سرانه جایگاه سوم در بین استان های کشور را کسب کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرح های موفق کمیته امداد استان زنجان است، گفت: اکرام ایتام و فرزندان  محسنین به عنوان یکی از موثرترین و کارآمدترین طرح های مشارکتی و حمایتی امداد است که نقش بسیار اثر بخشی در توانمندسازی خانواده ها دارند.

 صفری با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح های موفق و اثر گذار در جامعه بوده است، افزود: بیش از 23 هزار حامی و خیر نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین حمایت مادی و معنوی 4 هزار و 590 یتیم و فرزند محسنین را بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر با کمک حامیان و خیران میانگین سرانه دریافتی ایتام زنجان یک میلیون و 100 هزار تومان است، تصریح کرد: میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 43 حامی خارجی برای کمک به ایتام

همکاری 43 حامی خارجی برای کمک به ایتام