مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-17سياسي

آموزش برخورد منطقی به نیروهای رفع سد معبر در مشهد


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از برگزاری دوره آموزشی هم آفرینی با رویکرد شهر ترمیمی در موضوعات انضباط شهری و سد معبر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، سید محسن رهنمایی از برگزاری دوره آموزشی هم آفرینی با رویکرد شهر ترمیمی در موضوعات انضباط شهری و سد معبر خبر داد و گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین معضلات در مباحث انضباط شهری، سد معبر افزود: همزمان با برگزاری رویداد هم آفرینی در کلان شهر مشهد، دوره آموزشی انضباط شهری و سد معبر نیز با رویکرد ترمیمی با حضور بیش از 50 نفر از کارکنان حوزه سد معبر شهرداری مشهد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این دوره با هدف آموزش نیروهای سدمعبر و افزایش ضریب مهارت برخورد با مردم و مواجهه با آسیب های اجتماعی با موضوعات روانشناسی، جامعه شناسی و حقوق با همکاری دانشگاه تربیت مدرس و مدیریت پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد برگزار شد.

رهنمایی خاطرنشان کرد: در این دوره مقرر شد اکیپ هایی تحت عنوان اکیپ های مصالحه گر ایجاد شود تا برخوردهای ترمیمی به تدریج در حوزه انضباط شهری، جایگزین برخوردهای سلبی احتمالی شود.

گفتنی است؛ چندی قبل انتشار ویدیویی در  فضای مجازی در مورد برخورد نامناسب نیروهای سد معبر با یک جوان واکنش های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش برخورد منطقی به نیروهای رفع سد معبر در مشهد

آموزش برخورد منطقی به نیروهای رفع سد معبر در مشهد