مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-17سياسي

اردبیل در عمران شهری عقب مانده است


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر اردبیل به عنوان مرکز استان در عمران شهری از بسیاری از مراکز استان های کشور عقب مانده است.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر اردبیل به عنوان مرکز استان در عمران شهری از بسیاری از مراکز استان های کشور عقب مانده است.

علی نیکزاد 25مهرماه با حضور در کارگاه اصلی پل قدس در اردبیل اظهار کرد: از تمام مجریان، طراحان، کارگران، پیمانکاران و دست اندرکاران احداث این پل قدردانی می کنیم و بر این باوریم با همت، تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی می توان به سرعت و در زمان مقرر کارها را به پیش برد.

وی با اظهار تأسف از طولانی شدن زمان احداث پل قدس و نارضایتی های عمومی در این زمینه تصریح کرد: تعجب می کنیم که چگونه احداث یک پل ساده شهری شش سال طول می کشد در حالی که زمان مورد نیاز برای احداث این پل شش ماه تا یک سال است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر اردبیل به رغم آن که قدمت تاریخی و ظرفیت های عظیم معنوی و ارزشی دارد، متأسفانه در توسعه عمران شهری عقب مانده و برای ما اسباب سرافکندگی است که برخی از مسئولان و مدیران در سفر به اردبیل از توسعه نیافتگی آن سخن به میان بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در عمران شهری عقب مانده است

اردبیل در عمران شهری عقب مانده است