مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-17سياسي

لزوم همکاری بیشتر میراث فرهنگی و شهرداری همدان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: میراث فرهنگی و شهرداری همدان خیلی بیشتر می توانستند در حوزه های مختلف با یکدیگر همکاری کنند و زمینه های فراوانی برای همکاری این دو سازمان وجود داشته و دارد.

- ایسنا/همدان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: میراث فرهنگی و شهرداری همدان خیلی بیشتر می توانستند در حوزه های مختلف با یکدیگر همکاری کنند و زمینه های فراوانی برای همکاری این دو سازمان وجود داشته و دارد.

علی مالمیر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه نهادها و شوراها در هر حوزه ای می توانند به رشد و توسعه آن حوزه کمک کنند نه اینکه با وجود آنها الزاما کمک اتفاق می افتد، افزود: حضور و ایجاد کمیته ها و کمیسیون های تخصصی به دلیل شکل گیری تمرکز، می توانند روی یک موضوع متمرکز شوند و انرژی ها و توجه ها با این تمرکز تقویت می شود اما کمک کردن به آن حوزه به این بستگی دارد که چقدر می توانند روی عوامل کنشگر تأثیرگذار باشد.

وی مطرح کرد: خروجی کار شورا باید در افعال شهرداری متبلور و دیده شود و اگر شکل گیری کمیسیون منجر به کمک شهرداری در مواجهه با گردشگری شود به معنی این است که گام هایی که شورا برداشته موثر بوده است و اگر نباشد صرفا شکل گیری نهاد یا کمیسیون نمی تواند به حوزه گردشگری کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری بیشتر میراث فرهنگی و شهرداری همدان

لزوم همکاری بیشتر میراث فرهنگی و شهرداری همدان