مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-17سياسي

همگرایی نخبگان برای توسعه پایدار/لزوم کوچک سازی دولت


نایب رییس هیات مدیره اندیشکده صفا استان یزد ضمن تاکید بر همگرایی نخبگان برای توسعه پایدار و رفع مشکلات، کوچک سازی بدنه دولت و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را جهت توسعه همه جانبه استان و کشور ضروری خواند.

- ایسنا/یزد نایب رییس هیات مدیره اندیشکده صفا استان یزد ضمن تاکید بر همگرایی نخبگان برای توسعه پایدار و رفع مشکلات، کوچک سازی بدنه دولت و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را جهت توسعه همه جانبه استان و کشور ضروری خواند.

محمدحسین فنایی در جریان سفر این اندیشکده به شهرستان بافق و دیدار با امام جمعه شهرستان و بازدید از معدن و شرکت سنگ آهن مرکزی، با بیان این که توسعه ایران اسلامی به تفکر کاربردی نیاز دارد، اظهار کرد: حمایت از اندیشکده های مختلف از جمله مهمترین راهکارهای اجرایی برای حمایت از توسعه همه جانبه است.

وی با تاکید بر برون سپاری بسیاری از فرصت های توسعه ای، افزود: در آینده ای نزدیک کشورهای توسعه یافته بر اساس تعداد و میزان ظرفیت اندیشکده ها، بررسی و هدف گذاری می شوند.

نایب رییس هیأت مدیره اندیشکده صفای استان در ادامه با بیان این که بدنه دولت نباید بیش از حد بزرگ شود، گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان و کشور ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگرایی نخبگان برای توسعه پایدار/لزوم کوچک سازی دولت

همگرایی نخبگان برای توسعه پایدار/لزوم کوچک سازی دولت