مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-17سياسي

شهرستان های خراسان شمالی در بازگشایی یا بستن پارک ها تام الاختیار هستند


رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان شمالی گفت: ستادهای شهرستانی مقابله با بیماری کرونا در خراسان شمالی برای بازگشایی یا بستن پارک ها و فضای سبز با هدف مدیریت بیماری کرونا تامل اختیار هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان شمالی گفت: ستادهای شهرستانی مقابله با بیماری کرونا در خراسان شمالی برای بازگشایی یا بستن پارک ها و فضای سبز با هدف مدیریت بیماری کرونا تامل اختیار هستند.

طاهر رستمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پارک ها و فضای سبز در شهرستان های استان باز است اما شهرستان ها می توانند با توجه به شرایط موجود اقدام به تصمیم گیری برای بستن آن ها کنند.

وی به درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: شهرستان های فاروج 84 درصد، بجنورد 81 درصد، جاجرم 73 درصد، مانه و سملقان 86 درصد، شیروان 71 درصد، راز و جرگلان 77 درصد، گرمه 83 درصد و شهرستان اسفراین 78 درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان شمالی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان حدود 80 درصد است، ادامه داد: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا نیز، خراسان شمالی در رعایت پروتکل های بهداشتی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های خراسان شمالی در بازگشایی یا بستن پارک ها تام الاختیار هستند

شهرستان های خراسان شمالی در بازگشایی یا بستن پارک ها تام الاختیار هستند