مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-17اقتصادي

افزایش 8 درصدی تولید مرغ در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تولید مرغ در کردستان نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تولید مرغ در کردستان نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.

فرید سپری شامگاه شنبه (24 مهر) در شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان کردستان با محوریت تنظیم بازار مرغ استان، با تاکید بر اینکه تولید مرغ در استان بیشتر از میزان مصرف است و نباید در توزیع مرغ مشکلی در سطح استان داشته باشیم، اظهار کرد: به شدت با متخلفان بازار مرغ استان برخورد خواهیم کرد.

سپری با تاکید بر اینکه در سال جاری با تلاش همکاران، مجموعه شرایط برای تولید مرغ در استان فراهم شده؛ عنوان کرد: خوشبختانه امسال میزان تولید مرغ نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و همچون گذشته مازاد بر نیاز استان مرغ تولید کرده ایم.

سپری با بیان اینکه عزم دولت برای تامین نهاده های دام طیور در کشور جدی است تصریح کرد: تامین و توزیع نهاده های دام و طیور در استان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و در این راستا مشکل خاصی نداشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: به طور متوسط مصرف روزانه مرغ در شهر سنندج 50 تن است که علاوه بر مرغداری های سطح شهر از مرغداری های شهرستان های دیگر استان هم برای تامین مرغ شهر سنندج اقدام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی تولید مرغ در کردستان

افزایش 8 درصدی تولید مرغ در کردستان