مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-17اقتصادي

صادرات دام زنده گرانی به دنبال دارد


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان همدان علت صادرات دام زنده را کاهش تقاضا و میزان بالای عرضه دانست و گفت: توان خرید مردم برای خرید گوشت قرمز پایین بوده و به این ترتیب میزان تقاضا در گوشت گوسفندی پایین است.

- ایسنا/همدان معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان همدان علت صادرات دام زنده را کاهش تقاضا و میزان بالای عرضه دانست و گفت: توان خرید مردم برای خرید گوشت قرمز پایین بوده و به این ترتیب میزان تقاضا در گوشت گوسفندی پایین است.

مرتضی بیدآبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهروندان توان خرید گوشت قرمز را ندارند و به این ترتیب میزان تقاضا برای در خواست گوشت پایین بوده و در این حالیست که عرضه گوشت قرمز در بازار مازاد است و به این ترتیب صادرات دام زنده آزاد شده است.

وی با بیان اینکه با هدف ایجاد کشش تقاضا برای یک محصول و افزایش تولید اقدام به صادرات می کنند، گفت: انجام این کار برای گوشت قرمز کاری اشتباه است چرا که برای پروار کردن بره و تبدیل آن به گوسفند حداقل شش ماه زمان لازم است همچنین با توجه به وقوع خشکسالی در تامین علوفه دام زنده با مشکل مواجه هستیم بنابراین این روند موجب ایجاد مشکلاتی در نیمه دوم سال خواهد شد و نباید پرورش گوسفند را با پرورش مرغ اشتباه بگیریم چرا که پرورش مرغ در زمان کوتاهی اتفاق می افتد در حالیکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات دام زنده گرانی به دنبال دارد

صادرات دام زنده گرانی به دنبال دارد