مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:202021-10-17سياسي

برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی استانی در شهر مریوان


دبیر نخستین جشنواره خوشنویسی استانی از برگزاری نخستین جشنواره استانی خوشنویسی ویژه جوانان زیر بیست سال در شهر مریوان به مناسبت هفته خوشنویسی خبر داد.

- ایسنا/کردستان دبیر نخستین جشنواره خوشنویسی استانی از برگزاری نخستین جشنواره استانی خوشنویسی ویژه جوانان زیر بیست سال در شهر مریوان به مناسبت هفته خوشنویسی خبر داد.

رشید محمودی در مصاحبه مجازی با رسانه های استان اظهار کرد: تعداد 54 اثر خوشنویسی از شهرهای مریوان، سروآباد، سنندج، دیواندرە و قروە به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی خوشنویسی زیر بیست سال مریوان رسیده است.

وی افزود: از 54 اثر رسیده به جشنواره تعداد 39 اثر به مدت یک هفته در محل نگارخانه ارشاد مریوان واقع در خیابان جمهوری طبقه فوقانی کتابخانه عمومی شماره یک مریوان به صورت نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می گیرند.

محمودی اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان زیر 20 سال، آشنایی جوانان و نوجوانان خوشنویس با اساتید تراز اول کشور و معرفی هنر خوشنویسی به احاد جامعه است، ضمناً به همه شرکت کنندگان در جشنواره گواهی شرکت در جشنوارە اهدا می شود.

دبیر نخستین جشنواره استانی خوشنویسی مریوان ضمن اشاره به همکاری موثر و مفید نماینده مردم شهرهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی استانی در شهر مریوان

برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی استانی در شهر مریوان