مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:202021-10-17اقتصادي

از حضور کارکنانی که واکسینه نشده اند به محل کارشان جلوگیری می شود


براساس مصوبه ستاد ملی کرونا،کارکنانی که تاکنون در برابر ویروس کرونا واکسینه نشده اند، از حضورشان در دستگاه های اجرایی جلوگیری خواهد شد و برای حضور در محل کار باید تست منفی pcr را که با هزینه خودشان انجام شده ارائه دهند .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا،کارکنانی که تاکنون در برابر ویروس کرونا واکسینه نشده اند، از حضورشان در دستگاه های اجرایی جلوگیری خواهد شد و برای حضور در محل کار باید تست منفی pcr را که با هزینه خودشان انجام شده ارائه دهند و از سویی این عدم حضور نیز غیبت محسوب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا – به نقل استانداری حسین مدرس خیابانی شامگاه شنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و ارتباط ویدئو کنفرانسی فرمانداران برگزار شد؛ افزود: برای پوشش صددرصدی واکسیناسیون جدای از مبحث سنی باید در حوزه قشری کار کنیم و برای هر قشر ضوابط اجرایی متناسب برای انجام واکسیناسیون ارائه شود.

استاندار گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و مصوبه استانی؛ در حوزه دستگاه های اجرایی ورود کارکنان و همچنین ارباب رجوع بدون ماسک و عدم واکسیناسیون ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور کارکنانی که واکسینه نشده اند به محل کارشان جلوگیری می شود

از حضور کارکنانی که واکسینه نشده اند به محل کارشان جلوگیری می شود