مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:202021-10-17اقتصادي

آماده باش بیمارستان ها در مقابله با موج ششم کرونا


با وجود آنکه واکسیناسیون در کشور از مرز 70 میلیون دوز عبور کرده است و براساس اعلام روزانه وزارت بهداشت تاکنون بیش از 47 میلیون نفر دوز اول واکسن کرونا و 22 میلیون و 816 هزار و 536 نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه ایران در گفت وگو با مسوولان بهداشت درباره افزایش واکسیناسیون و اقدامات درمانی در ماه های آتی به ارایه گزارشی پرداخت و نوشت: با این حال این روزها زمزمه های صعودی شدن شاخص های کرونا در میزان موارد ابتلا و بستری از گوشه و کنار کشور شنیده می شود.

به گونه ای که پس از هفته ها توصیه و هشدارهای پی در پی مقامات وزارت بهداشت مبنی بر رعایت نکات بهداشتی باوجود پوشش دهی بالای واکسیناسیون پیش بینی ها درست از آب درآمده و موج ششم کرونا در راه است.

ماجرا به حدی جدی است که وزیر بهداشت از آماده باش بیمارستان ها برای ورود به موج ششم کرونا خبر می دهد؛ با وجود این به گفته بهرام عین اللهی؛ به دلیل پوشش بالای واکسیناسیون به نظر می رسد موج بعدی نسبت به موج قبل سبک تر باشد.

طبق دستور وزیر بهداشت؛ همه پرسنل، پزشکان و پرستاران و کمیته های علمی در حال آمادگی برای مواجهه با موج ششم هستند و با تجربیات گذشته نگرانی از درمان بیماران وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش بیمارستان ها در مقابله با موج ششم کرونا

آماده باش بیمارستان ها در مقابله با موج ششم کرونا