مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 00:352021-10-16سياسي

لزوم انتخاب استاندار بومی برای چهارمحال و بختیاری


استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم وحدت جریانات سیاسی گفت: با توجه به پراکندگی روستاها، وجود گویش های متفاوت، ظرفیت ها و چالش های خاص در استان، - حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تشکر از اقدامات جهادی و رویکرد مردمی شدن دولت گفت: انتخاب مدیران باید تسریع شود چون تعلل در این حوزه موجب آسیب هایی می شود.

استاد حوزه ادامه داد: همه ما می دانیم که بروز تحولی جدی در سطح استان ها با روی کار آمدن استاندارانی تحول خواه و آگاه به ظرفیت های استان محقق می شود و سیاست های دولت انقلابی توسط این نمایندگان در جامعه پیاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: از همین رو انتظار همه ما تسریع و همچنین دقت در انتخاب استاندارانی آگاه، جوان گرا، انقلابی و آشنا با جغرافیا و ظرفیت های همان استان می باشد.

احمدی تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری با توجه به پراکندگی روستاها و وجودگویش های مختلف دارای ظرفیت ها و چالش های خاصی است که لازم است یک گزینه بومی و آگاه به مسائل استان به عنوان استاندار انتخاب شود.

وی با اشاره به لزوم اتحاد جرایانات سیاسی و اتفاق نظر روی مصالح استان تاکید کرد: گزینه غیربومی قطعا گزینه خوبی برای چهارمحال و بختیاری نخواهد بود زیرا تا گزینه غیربومی بخواهد به جغرافیا و ظرفیت های استان مشرف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انتخاب استاندار بومی برای چهارمحال و بختیاری

لزوم انتخاب استاندار بومی برای چهارمحال و بختیاری