مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-16سياسي

انتصابات جدید در شهرداری اردبیل کلید خورد/ «نقی قبایی» مدیر روابط عمومی شهرداری شد


با حکم شهردار اردبیل، مدیران مناطق مختلف اردبیل تعیین و «نقی قبایی» نیز مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل در احکامی جداگانه، مدیران مناطق و مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل تعیین شد.

بر این اساس، بابک پور پناهی به عنوان شهردار منطقه 2 ـ محمد مدنی، شهردار منطقه 4 ـ مسعود زمزم، شهردار منطقه 3ـ علی انزابی، شهردار منطقه 1 ـ  علیرضا عبدی به عنوان مدیر حوزه شهردار و امور شورای اسلامی ـ بهنام کاجی، سرپرست پیگیری ویژه امور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر ـ سید رضا شمس، مشاور شورای اسلامی شهر اردبیل و نقی قبایی به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل انتخاب شدند.

گفتنی است در روز های گذشته نیز تعدادی از معاونان شهرداری اردبیل انتخاب شده بودند که بر این اساس؛ خلیل احمدیان به عنوان معاونت مالی، اقتصادی شهرداری، کیوان حسن زاده به عنوان رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری و مهدی صفری به عنوان معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل انتخاب شده بودند.

همچنین با صدور احکامی، مسؤولیت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اردبیل به احمد خواجوی و نقی باقرزاده نیز مسؤولیت معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری را عهده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در شهرداری اردبیل کلید خورد/ «نقی قبایی» مدیر روابط عمومی شهرداری شد

انتصابات جدید در شهرداری اردبیل کلید خورد/ «نقی قبایی» مدیر روابط عمومی شهرداری شد