مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 19:452021-10-16سياسي

36 موکب استان سمنان طی ایام اربعین خدمت رسانی می کنند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان گفت: در سطح استان 36 موکب فعالیت دارند که سه موکب در داخل کشور و 33 موکب در کشور عراق خدمات رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنقش آفرینی خوبی کردند که جای تقدیر دارد همچنین باید گفت در تمامی موارد و حوادث، مواکب حضور فعال داشته و دارند.

اعزام نیروهای توانمند برای بازسازی عتبات رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان با بیان اینکه قطعه زمینی در ایلام به عنوان موکب استان تحویل شده که امیدواریم با اقدامات استانداری سمنان هرچه سریع تر این مواکب سامان بخش شود، ابراز کرد: از آنجا که استان سمنان به عنوان، معین استان ایلام است، کار دشواری در زمینه مدیریت کار وجود دارد.

دوست محمدی با بیان اینکه استان سمنان در سال 99 جزو استان های برتر کشور در بخش جذب و مشارکت های مردمی معرفی و شهر دیباج، به عنوان شهر برتر کشور در مشارکت مردمی شناخته شد، گفت: دو درب باب المراد سامرا در استان سمنان ساخته خواهد شد و تا دو هفته آینده عملیات ساخت این درب اجرایی می شود.

وی درباره اعزام افراد توانمند برای بازسازی عتبات که سال گذشته به دلیل کرونا صورت نگرفته بود، ابراز کرد: فردا تعداد 20 نفر، جهت مشارکت در ساخت حرم مقدس عسگریین (ع) به سامرا اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 موکب استان سمنان طی ایام اربعین خدمت رسانی می کنند

36 موکب استان سمنان طی ایام اربعین خدمت رسانی می کنند