مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 19:452021-10-16سياسي

نیاز یکساله مناطق آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی شود


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با استفاده از راهکارهای عملی، نیاز یکساله مناطق آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی شده و زمان بندی اصلاح بودجه به حداقل برسد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با استفاده از راهکارهای عملی، نیاز یکساله مناطق آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی شده و زمان بندی اصلاح بودجه به حداقل برسد.

محسن نریمان در نشست مدیران برنامه و بودجه سازمان های مناطق آزاد کشور که به میزبانی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد، اظهار کرد: بودجه خط کشی است که اگر خوب تنظیم شده باشد، ما را برای رسیدن به نقطه هدف به درستی هدایت می کند لذا امیدوارم با کنترل و نظارت دقیق بودجه به نکته ای برسیم که بتوان بودجه عملیاتی را ارائه داد.

وی ادامه داد: دکتر سعید محمد رویکرد، سوابق و تجربیات بسیار مطلوبی در بخش عمران و آبادانی کشور دارند و قطعا با حضور ایشان در راس مناطق آزاد کشور بزودی اتفاقات خوبی در مناطق آزاد کشور رقم خواهد خورد.

نریمان مهم ترین موضوع در بخش برنامه بودجه دبیرخانه و مناطق آزاد را دستیابی به اهداف برنامه هفتم توسعه عنوان کرد و گفت: باید تمامی مناطق برای اجرای هرچه بهتر این موضوع به اجماع کلی برسند که انتظار ما از مدیران برنامه و بودجه و کارشناسان و متخصصین این حوزه این است که تلاش کنند، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز یکساله مناطق آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی شود

نیاز یکساله مناطق آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی شود