مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 18:052021-10-16پزشكي

آغاز تزریق دز یادآور واکسن کرونا ویژه کادر سلامت در کاشان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز تزریق دز سوم (یادآور) واکسن کرونا برای پرسنل بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد - مهدی دلاوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان بابیان اینکه برای جلوگیری از رخداد پیک ششم کرونا علاوه برافزایش پوشش واکسیناسیون لازم است در زدن ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشیم، اظهار کرد: با افزایش پوشش واکسیناسیون در مردم احتمال شروع پیک جدید کاهش پیدا می کند، اما به این معنا نیست که پروتکل های بهداشتی رعایت نشود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان بابیان اینکه تزریق دز سوم  واکسن کرونا برای پرسنل و کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغازشده است، گفت: تزریق دز سوم واکسن کرونا (یادآور) این افراد که مستقیماً با بیماری درگیر هستند شروع شده است  تا از نیروهای خط مقدم سلامت محافظت کنیم.

وی با بیان اینکه برای جامعه ای ایمن واکسیناسیون عمومی باید انجام بشود، گفت: واکسن پاستو پکووک هم به سبد واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه شده است و  مردم می توانند از این نوع واکسن ایرانی هم استفاده کنند.

دلاوری در پایان گفت: کادر سلامت در منطقه کاشان که حداقل 6 ماه از زمان تزریق دز دوم واکسن آن ها گذشته است، مشمول دریافت واکسن یادآور خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تزریق دز یادآور واکسن کرونا ویژه کادر سلامت در کاشان

آغاز تزریق دز یادآور واکسن کرونا ویژه کادر سلامت در کاشان