مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-16سياسي

احداث زائرسرا در بقعه امامزاده یوسف (ع) طالقان


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان گفت: برای رفاه حال زائران ساخت زائرسرای امامزاده یوسف (ع) در دستور کار قرار گرفت.

- طالقان - رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان گفت: برای رفاه حال زائران ساخت زائرسرای امامزاده یوسف (ع) در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله رزاقی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان طالقان یک منطقه گردشگری تفریحی و دارای اماکن زیارتی است که اکثر آنها در روستاها واقع شده اند.

وی بیان کرد: بر این اساس با همت خیرین نیک اندیش ساخت زائرسرا در امامزاده یوسف (ع) روستای وِشته که از نوادگان امام موسی کاظم (ع) هستند در دستور اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان قرار گرفت.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت زائرسرای امامزاده یوسف (ع) آغاز شد، تصریح کرد: در هفته آتی سقف اول و دوم زائرسرا احداث می شود و تقریباً 40 درصد کار انجام می شود.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال زائران 22 سوییت در امامزاده یوسف (ع) احداث می شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس 6 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت زائرسرا پیش بینی شده که توسط خیرین تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث زائرسرا در بقعه امامزاده یوسف (ع) طالقان

احداث زائرسرا در بقعه امامزاده یوسف (ع) طالقان