مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-16سياسي

جوانان باید در شکستن حصرهای ناامیدی پیشگام باشند


محور اصلی حرکت انقلاب در بیانیه گام دوم، جوانان هستند و در این بیانیه تأکید شده جوانان باید پیشگام در شکستن حصارهای ناامیدی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در صبحگاه مشترک عهد سربازی نیروهای مسلح استان قم در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: ذخایر ایران در سطح برترین کشورهای جهان است و ایران یکی از کشورهای جوان جهان و جوانان، بزرگترین سرمایه کشور محسوب می شوند.

وی اضافه کرد: در طول 40 سال گذشته با بهره گیری از عنایات خاص امام زمان (عج) و داشتن رهبری بی نظیر، دشواری های بسیاری را گذرانده ایم و بعد از این نیز با پشت سر گذاشتن مشکلات، بر دشمنان پیروز می شویم.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: بیانیه گام دوم را می توان منشوری کامل و جامع برای تحقق تمدن اسلامی و تلاشی برای زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) تفسیر کرد؛ در این بیانیه محور اصلی حرکت انقلاب به جوانان واگذار شده و تأکید ویژه ای به نسل جوان شده است.

در این بیانیه 37 مرتبه به جوانان اشاره شده و در آن، نسبت به تحقق تمدن نوین اسلامی و آماده بسترسازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باید در شکستن حصرهای ناامیدی پیشگام باشند

جوانان باید در شکستن حصرهای ناامیدی پیشگام باشند