مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-16سياسي

آرمان امام زمان (عج) ادامه آرمان امیرالمؤمنین (ع) است


امام جمعه قزوین با بیان اینکه زمانی که امام زمان (عج) خروج می کنند، کار نیمه تمام امیرالمؤمنین (ع) را به پایان می رسانند، گفت: - به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه اخلاق پرسنل سپاه صاحب الامر (عج) با اشاره به تلاش های پاسداران سپاه استان در مرزبانی از مرزهای شمال غرب کشور، اظهار کرد: موفقیت های شما در دوران حضورتان در شمال غرب کشور را تبریک و خدا قوت می گویم و خوشحالیم این مأموریت را با سربلندی انجام دادید.

وی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) تصریح کرد: امام حسن عسکری (ع) درباره اینکه یک مؤمن خدا را چگونه باید بشناسد، می فرمایند الله کسی است که نه تنها مسلمانان و انسان ها بلکه هر مخلوقی خود را محتاج خدا می بینند چرا که همه بی اثر هستند و آن کسی که در عالم هستی اثرگذار است، خداوند است و اگر با خدا همراه باشیم، دل هایمان را راهنمایی و هدایت می کند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: درباره امامت و ولایت حضرت فرمودند، بعد از من امام شما فرزند من است و هر کسی بمیرد و این فرزند من را نشناسد، مرگ او مرگ دوران جاهلیت است.

آگاه باشید این فرزند من غیبتی طولانی دارد، به گونه ای که آدم های جاهل و ناآگاه حیرت می کنند چرا که جهل دارند با وجود اینکه ممکن است شیعه هم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان امام زمان (عج) ادامه آرمان امیرالمؤمنین (ع) است

آرمان امام زمان (عج) ادامه آرمان امیرالمؤمنین (ع) است