مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-16سياسي

نهم ربیع الاول، آغاز بهار حقیقی دل ها


بعد از شهادت امام حسن عسکری(ع) و وقوع سیزدهمین مصیبت بزرگ برای شیعیان، حضرت مهدی(عج) آخرین امام شیعیان و تنها منجی بشریت به امامت رسیده و دوران امامت آخرین معصوم آغاز شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بعد از شهادت امام حسن عسکری(ع) و وقوع سیزدهمین مصیبت بزرگ برای شیعیان، حضرت مهدی(عج) آخرین امام شیعیان و تنها منجی بشریت به امامت رسیده و دوران امامت آخرین معصوم آغاز شد.

به دلیل عدم آمادگی جامعه و شیعیان برای پذیرش حضرت ولیعصر(عج)، تجربه های تلخ در دوران امامان پیشین و آزمون هایی که جز شیعیان اندکی از آن سربلند بیرون نیامدند، حضرت مهدی(عج) در پس پرده غیبت قرار گرفتند و شیعه از آن روز تاکنون از حضور و دیدار ایشان محروم شده و حسرت به دل مانده است و جز اولیا الله که انگشت شمارند مجوز دیدار ایشان نیافته اند.

اما آیا ممکن است امام که پدر معنوی و حقیقی انسان است او را رها کند و به امورات انسان توجهی نداشته باشد؟ ایشان از پس پرده غیبت به شیعیان خود نظر دارند و لحظه ای آن ها را به حال خود رها نکرده اند.

ایشان چونان خورشیدی در پس ابر نور خود را به عالم می تابانند، به امورات زندگی مردم واقف اند و در موارد بسیاری به آنان مدد می رسانند و هیچ چیز از زندگی شیعیان بر امام پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم ربیع الاول، آغاز بهار حقیقی دل ها

نهم ربیع الاول، آغاز بهار حقیقی دل ها