مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-16سياسي

تا حصول نتیجه پیگیر سد پارسیان هستیم


نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، سد پارسیان را یکی از مهمترین مطالبات مردم برشمرد و خواهان بررسی مجوزهای صادر شده و به سرانجام رسیدن این پروژه مهم و حیاتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، میدانی رصد و عمده ترین مشکلات دو شهرستان نیز توسط بنده به نمایندگی از مردم و ائمه محترم جمعه و فرمانداران دو شهرستان بیان شد، انتظار می رود پیگیری مطالبات و عملیاتی نمودن وعده ها نیز با سرعت و جدیت بیشتری از طرف دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی، دنبال شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، تأکید استاندار فارس بر موضوع سد پارسیان در جلسه شورای اداری استان را یک اقدام قابل تقدیر برشمرد و تصریح کرد: انتظار ما این بود که وزیر نیرو نیز در این سفر از سد پارسیان که سال ها از مطالعات اولیه آن می گذرد و حدود 20 درصد از کار نیز پیش رفته است بازدید داشته باشند که به دلیل طولانی شدن حضور ایشان در شهرستان های کازرون و کوه چنار این فرصت پیش نیامد و تأکید داریم که در برنامه ای مجزا این بازدید به صورت میدانی صورت بگیرد و این پروژه که یکی از مهمترین درخواست ها و نیازهای مردم دو شهرستان است به سرانجام برسد.

وی با اشاره به لزوم بررسی پرونده سد و مجوزهای صادر شده افزود: با توجه به اینکه این پروژه در دولت های قبل و با تلاش نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا حصول نتیجه پیگیر سد پارسیان هستیم

تا حصول نتیجه پیگیر سد پارسیان هستیم