مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-16سياسي

مجلس مخالف لایحه رتبه بندی معلمان نیست


مجلس مخالف طرح لایحه رتبه بندی معلمان نیست و این لایحه یکشنبه 25 مهر اعلام وصول می شود.

- ایسنا/اردبیل نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مخالف طرح لایحه رتبه بندی معلمان نیست و این لایحه یکشنبه 25 مهر اعلام وصول می شود.

علی نیکزاد روز شنبه 24 مهرماه در نشست دو ساعته با مجمع مطالبه گران اردبیل اظهار کرد: با اعلام وصول این لایحه در هفته پیش رو بند به بند آن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و قرار است با الزام دولت به اجرای آن از اول مهرماه منابع مورد نیاز برای این طرح در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این لایحه معلمان بر پایه 80 درصد دریافتی مربیان و آموزشیاران رتبه بندی شده که بر اساس برآورد اولیه قرار است 12 هزار میلیارد تومان دولت برای اجرای لایحه در نظر بگیرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه شورای نگهبان با مصوبه مجلس که بار مالی خواهد داشت، مخالفت کند دولت در بودجه سال آینده باید منابع مورد نیاز این لایحه را در نظر گرفته و اجرای آن را عملیاتی کند.

نیکزاد افزود: کارکنان و معلمان انتظار دارند تا دولت با مهار تورم قدرت خرید آنها را بالا ببرد و در این بین دیگر نیازی به افزایش حقوق به شکل گسترده نخواهد بود و دستگاه های اجرایی نیز به دنبال عملیاتی کردن قانون تصری نخواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مخالف لایحه رتبه بندی معلمان نیست

مجلس مخالف لایحه رتبه بندی معلمان نیست