مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 16:202021-10-16پزشكي

سوءتغذیه عامل مهم در بروز بیماری های جسمانی و روانی


دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعلام کرد که سوء تغذیه یا به عبارتی هرگونه انحراف از تغذیه طبیعی که موجب دسترسی نداشتن بدن به مواد اصلی و اساسی غذایی می شود یکی از دلایل مهم بیماری های جسمانی و روانی است.

- دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعلام کرد که سوء تغذیه یا به عبارتی هرگونه انحراف از تغذیه طبیعی که موجب دسترسی نداشتن بدن به مواد اصلی و اساسی غذایی می شود یکی از دلایل مهم بیماری های جسمانی و روانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این دانشگاه نیز با تلاش در جهت انجام مداخلات مرتبط و بهنگام از طریق اجرای برنامه ارتقاء سلامت هشت محصول کشاورزی که شامل محصولات غالب مصرف و عضو اصلی سفره غذایی شهروندان است در جهت ماموریت و تعهدات سازمانی و انسانی خود گام بر می دارد.

از طرفی با توجه به نقش کمیته دیده بانی که ذیل کارگروه استان به بررسی و نظارت بر شاخص های عدالت در سلامت می پردازد، کلیه عوامل موثر در بهبود این شاخص ها از جمله تغذیه و امنیت غذا نیز از دغدغه ها و برنامه های جاری است.

دبیرخانه کارگروه آماده دریافت نظرات و پیشنهادها و مشارکت با نخبگان ، اندیشمندان و متخصصین امنیت غذا در استان تهران در قالب کمیته اندیشگاه سلامت به منظور انجام طرح های پژوهشی و عملیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءتغذیه عامل مهم در بروز بیماری های جسمانی و روانی

سوءتغذیه عامل مهم در بروز بیماری های جسمانی و روانی