مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-16سياسي

مردم تاب و توان اختلافات سلیقه ای و بحث های سیاسی را ندارند


امروز مردم دیگر تاب و توان اختلافات سلیقه ای و بحث های سیاسی را ندارند و مسئولان باید به دور از این اختلافات در راستای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

- ، محمدرضا حبیبی عصر شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان خوانسار، اظهار داشت: خوانسار از جمله شهرستان های استان اصفهان است که دغدغه کمبود شعبه و یا پرونده های نگران کننده نداریم و این مهم به دلیل پیشینه و سبقه فرهنگی خوانسار است.

اهداف سه قوه خدمت به مردم است وی با بیان اینکه تمام اهداف تشکیلات قضایی و سه قوه خدمت به مردم است، ابراز کرد: در نظام اسلامی بحث خدمت به مردم مهم است چون مردم خدمت گذار می خواهند و اجرای این امر مهم در سایه وحدت و همفکری دستگاه های اجرایی نظام امکان پذیر است.

مردم مسئولان را تافته جدایافته از نظام نمی دانند رییس دادگستری استان اصفهان گفت: امروز مردم دیگر تاب و توان اختلافات سلیقه ای و بحث های سیاسی را ندارند، مردم به دلیل اعتقاد به نظام ولایی در طول دوران انقلاب تحریم های ظالمانه و جنگ تحمیلی را تحمل کردند.

وی ادامه داد: اگر مردم احساس کنند که مسیر مدیران جدایافته از نظام و اهداف قانون اساسی و منویات رهبری است هیچ حمایتی از نظام نخواهند داشت، اگر نظام پشتوانه مردم را از دست بدهد هر ئوطئه ای نظام را تهدید خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تاب و توان اختلافات سلیقه ای و بحث های سیاسی را ندارند

مردم تاب و توان اختلافات سلیقه ای و بحث های سیاسی را ندارند