مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-16سياسي

مقابله تکاوران نیروی دریایی با تروریسم دریایی در خلیج عدن


با هرگونه تهدیدی که بخواهد در آن منطقه محور مواصلاتی ما را مورد تنش قرار دهد، برخورد جدی می شود.

- ، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت وگویی تلویزیونی در خصوص مقابله ناوگروه 78 نداجا با دزدان دریایی در خلیج عدن اظهار کرد: بامداد امروز این ناوگروه در خلیج عدن که محور مواصلاتی و منطقه تردد شناورهاست، مشغول اسکورت دو فروند شناور نفتکش بود که پنج فروند قایق دزدان دریایی که ما در اصل آن ها را در قالب تروریسم دریایی می دانیم، به سوی یک فروند نفتکش ایرانی حمله کردند.

وی ادامه داد: دزدان دریایی قصد داشتند به نحوی خود را به نفتکش نزدیک و صدمه ای وارد کنند، اما ناوگروه 78 با اعلام به موقع و حضور در صحنه و با بهره گیری از تیم های تکاور موفق شد با انجام عملیات ایذایی و تیراندازی ایذایی، قایق ها را به منطقه دورتری هدایت کند و بحمدالله نفتکش ها را از منطقه خطر عبور دهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: پس از این اتفاق در خلیج عدن، تمامی شناورها اعم از شناورهای ایرانی، غیرایرانی، منطقه ای و فرامنطقه ای در امنیت کامل مشغول تردد هستند و بحمدلله تا این لحظه مورد خاصی گزارش نشده است.

دریادار ایرانی تأکید کرد: با هرگونه تهدیدی که بخواهد در آن منطقه محور مواصلاتی ما را مورد تنش قرار دهد، برخورد جدی می شود و همرزمان من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله تکاوران نیروی دریایی با تروریسم دریایی در خلیج عدن

مقابله تکاوران نیروی دریایی با تروریسم دریایی در خلیج عدن