مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-16پزشكي

تولید «لیزر کم توان» که دردهای بیماران را کاهش می دهد


یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات پزشکی با تولید دو دستگاه لیزرتراپی کم توان و تحریک مغناطیسی ضمن رفع نیاز کشور به واردات، به درمان بیماران کمک کرده است.

- یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات پزشکی با تولید دو دستگاه لیزرتراپی کم توان و تحریک مغناطیسی ضمن رفع نیاز کشور به واردات، به درمان بیماران کمک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مریم نوربخش مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، کاربرد لیزرتراپی کم توان در محدوده توان زیر 500 میلی وات رادر حوزه هایی چون پزشکی و فیزیوتراپی عنوان کرد و گفت: کاربرد این محصولات فناور، در درمان بیماری های مختلف و انواع دردها تایید شده و دارای قابلیت های مختلفی برای درمان انواع زخم ها، التهاب ها و دردها است.

این محصول دانش بنیان، اکنون نیاز جامعه درمانی را برطرف کرده است و در فاز بعدی، محصولی برای تحریک مغناطیسی مغز (TMS) تجاری سازی می شود.

در این محصول که مبتنی بر یک روش غیرتهاجمی است، با القای یک میدان مغناطیسی خاص توسط یک سیم پیچ عایق و بصورت پالس های کوتاه مدت بر روی نقاط مشخصی از جمجه انجام می شود تا عوارض ناشی از عارضه هایی چون سکته مغزی کاهش بیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید «لیزر کم توان» که دردهای بیماران را کاهش می دهد

تولید «لیزر کم توان» که دردهای بیماران را کاهش می دهد