مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-16سياسي

ایجاد کارگروه دانشگاهیان سمنان برای مقابله با کم آبی


استاندار سمنان از برنامه ریزی برای ایجاد یک کارگروه با حضور دانشگاهیان برای رفع معضل کم آبی در کنار کارگروه های سازگاری با کم آبی و شورای حفاظت از منابع آبی استان خبر داد و گفت: - کمبود شدید آب از چالش ها و دغدغه های اصلی استان سمنان است که لازم است تا توجه جدی به بحث مدیریت بهینه مصرف آب در این زمینه صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان 24 مهر 1400 در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه دانشگاهیان، نخبگان و مدیران استان، لازم است تا در بحث مدیریت تولید، توزیع و مصرف آب ورود کرده و کمک کنند، اظهار کرد: در کنار طرح ها و اقدامات به منظور تامین آب، نیاز است تا به صورت جدی در بحث مصرف بهینه و صحیح آب نیز دقت شود و مدیریت صورت گیرد تا بتوانیم شاهد موفقیت در حوزه آب و رفع چالش ها و کمبودها باشیم.

وی افزود: توزیع آب جزو وظایف ذاتی آب و فاضلاب است که باید به خوبی انجام گیرد و در بحث مصرف آب نیز که در حوزه مردم عزیز است، تقاضا داریم تا مدیریت مصرف بهینه در دستور کار باشد.

هاشمی اظهار کرد: 89 درصد آب تولیدی استان در بخش کشاورزی استفاده می شود که نیاز است تا توسعه کشت گلخانه ای و آبیاری نوین، طی برنامه عملیاتی زمانبندی شده به منظور مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی، در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کارگروه دانشگاهیان سمنان برای مقابله با کم آبی

ایجاد کارگروه دانشگاهیان سمنان برای مقابله با کم آبی