مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-16سياسي

بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی فردا آغاز می شود


کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی فردا یکشنبه بررسی این طرح را با حضور نمایندگان عضو این کمیسیون آغاز می کند.

- ، هفته گذشته جلسه تعیین ساختار کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی برگزار شد و هیئت رییسه و ترکیب اعضای این کمیسیون مشخص شدند.

از این رو طبق گفته سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی، نخستین جلسه بررسی این طرح فردا یکشنبه 25 مهرماه ساعت 16 تشکیل می شود.

در این جلسه قرار است با حضور حداکثر اعضا در خصوص روش کار، کلیات طرح و شیوه اقدام بحث و بررسی شود و پس از آن نحوه مشارکت نخبگان و صاحبنظران در بررسی جزییات طرح و نیز حضور رسانه ها در این کمیسیون، مشخص و اعلام خواهد شد.

روز گذشته عیسی زارع پور وزیر ارتباطات نیز گفت که این وزارتخانه نماینده خود را برای حضور در کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی معرفی کرده است و حضور فعالی برای ارتقای این طرح خواهد داشت.

طرح قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی با هدف تنظیم گری و قانون گذاری خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در کشور و صیانت از حقوق کاربران به پیشنهاد نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی فردا آغاز می شود

بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی فردا آغاز می شود