مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-16اقتصادي

میزهای تجاری آذربایجان شرقی در توسعه صادرات فعال شوند


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تأکید بر برنامه محوری به منظور تسریع و تسهیل فرآیند صادرات، گفت: میزهای تجاری استان در توسعه صادرات به کشورهای همسایه فعال شوند.

- ، غلامعلی راستی روز شنبه با بیان اینکه جلسات میزهای تجاری کشورهای همسایه در استان به صورت منظم برگزار می شود، افزود: امسال میزان صادرات استان بویژه به کشورهای همسایه، نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: به دلیل محدودیت کرونایی جلسات میزهای تجاری کمتر برگزار می شد اما به منظور جبران این امر، جلسات تخصصی میزهای تجاری با جدیت و قوت تداوم خواهد یافت، به طوری که طی دو هفته گذشته جلساتی با موضوع میزهای تجاری کشورهای ارمنستان و عراق برگزار شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به منظور ایجاد یک رویه تسهیل گر و همچنین تسریع در امر صادرات آماده دعوت از مدیران سازمان توسعه صادرات ایران است.

وی با بیان اینکه عراق معمولاً جزو مقاصد اول صادراتی استان است، خاطر نشان کرد: با تداوم توسعه صادرات به این کشور باید این روند حفظ شود و از مزیت نزدیکی به مرزهای این کشور به عنوان فرصت صادراتی بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزهای تجاری آذربایجان شرقی در توسعه صادرات فعال شوند

میزهای تجاری آذربایجان شرقی در توسعه صادرات فعال شوند