مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-16پزشكي

75 درصد مردم ایران علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تزریق 71 میلیون دوز واکسن کرونا گفت: تاکنون 75 درصد مردم کشور علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای کشور خسارت های زیادی داشته است اما موجب شده که در بخش های مختلف مردم پای کار بیایند و با ایجاد گروه های جهادی و فعالیت های مردمی به یاری تیم پزشکی بشتابند.

وی ادامه داد: ردر خصوص واکسیناسیون هم یک حماسه ملی به وجود آمده و حال و هوای دوران دفاع مقدس زنده شده است و مردم با قرار دادن همه امکانات و فضاهای خودشان برای این امر، به یاری تیم سلامت کشور آمده اند.

وزیر بهداشت گفت: اینکه در کشور ما در طول یک هفته 8 میلیون دوز واکسن تزریق شود یعنی به اندازه کل جمعیت امارات و این اقدام بزرگی است که در سایه همکاری های دستگاه ها و به ویژه مشارکت مردم شکل گرفته است.

عین اللهی کل واکسن های تزریق شده را تا امروز 71 میلیون دوز اعلام کرد و افزود تاکنون 75 درصد مردم این کشور علیه ویروس واکسینه شده اند.

وی در این حال از تلاش های عده ای ضد واکسن انتقاد کرد و تصریح کرد: من نمی دانم این افراد با چه حکم شرعی این کار را انجام می دهند در حالی که از نظر علمی دانشمندان آن را ضروری و واجب می دانند و آمارها هم نشان می دهد بیشتر افرادی که درگیر این بیماری شده اند و یا فوت می کنند کسانی هستند که واکسینه نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد مردم ایران علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند

75 درصد مردم ایران علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند