مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-16اقتصادي

194 خانوار به مشترکین خانگی ملکشاهی اضافه شد/کشف و ضبط 54 دستگاه ماینر


مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملکشاهی گفت: نسبت به سال گذشته 194 مشترک به چرخه ی مصرف برق در بخش مشترکین خانگی اضافه شده است.

- شعبان چگنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در شش ماهه امسال به دلیل کمبود تولید با قطعی های مکرر برق روبرو بودیم، اظهار کرد: با وجود اینکه میزان تولید در کشور مشکل داشت اما شرکت های توزیع در مقابل اعتراض ها بوده و به صورت حضوری یا غیرحضوری پاسخگوی مردم بوده ایم.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملکشاهی با اشاره به اینکه تعداد مشترکین شرکت در بخش خانگی 7 هزار و 563 مورد است، افزود: در بخش کشاورزی 185 مشترک و در بخش صنعتی 26 مشترک در سطح شهرستان وجود دارد که در پیک مصرف برق در نیمه اول امسال با وجود رشد مصرف انرژی در جهت تامین پایداری شبکه و رفاه عمومی علی رغم میل شرکت، اقدام به خاموشی در شهرستان ملکشاهی شد.

وی نیمی از مشترکین برق را به تعداد 3633 مورد مشمول تخفیف برق مصرفی عنوان کرد و گفت: میزان انرژی مشترکین مشمول تخفیف در حدود593/997 کیلو وات بوده است که این تعداد مشترک با بیش از 30 میلیون تومان از طرح بخشودگی برخوردار شده است.

چگنی یادآوری کرد: از بین مشترکین برق شهرستان باید به تنها جایگاه مصرف CNG اشاره کرد که با رعایت الگوهای مصرف و بویژه در ایام پیک مصرف برق توانست از این شرکت 10 میلیون پاداش دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

194 خانوار به مشترکین خانگی ملکشاهی اضافه شد/کشف و ضبط 54 دستگاه ماینر

194 خانوار به مشترکین خانگی ملکشاهی اضافه شد/کشف و ضبط 54 دستگاه ماینر